Geri dön

42. Ülke Seçim Paneli gerçekleşti.

21 Jun 2017 SEÇİM PANELLERİ

Endeavor Türkiye Girişimci Seçim Süreci dâhilinde 42. Ülke Girişimci Seçim Paneli 21 Haziran 2017 tarihinde gerçekleşti. Endeavor ofisindeki panelde Uluslararası Seçim Paneli’nde Türkiye’yi temsil edecek adaylar belirlendi. Saha Bilgi Teknolojileri kurucuları Melih Sakarya, Nejat Somay ve Onur Erdoğan ile Evidea kurucuları Timur  Tandoğar ve Tuğberk Keselioğlu’nu tebrik ederiz.

Endeavor Uluslararası Seçim Paneli’ne Türkiye’den katılacak yeni aday şirketi 21 Haziran 2017 tarihinde gerçekleşen 42. Ülke Seçim Jürisi ile belirlendi. Aslı Kurul Türkmen – Endeavor Türkiye, Burak Aydın – SilverSpring Networks, Can Saraçoğlu—Publicis Modem Türkiye ve Kerem Göktan— Unlu Alternative Asset Management’dan oluşan panelde önümüzdeki dönemde gerçekleşecek Endeavor Uluslararası Seçim Panelleri’nde Türkiye’yi temsil edecek adaylarımız Evidea ve Saha Bilgi Teknolojileri seçildi.

Saha Bilgi Teknolojileri (Testinium) Hakkında:

2013 yılında Melih Sakarya tarafından kurulan ve yazılım test otomasyonu üzerine faaliyet gösteren bir firma. Hızla gelişen yazılım teknolojileri her geçen gün günlük hayatımızın daha büyük bir parçası haline geliyor ve artık bir çok firma müşterileriyle web ve mobil platformlarından da etkileşime geçiyorlar. Ancak artan cihaz tipi sayısı, farklı işletim sistemleri (ve sürümleri) ve bu sistemleri sürekli geliştirme ihtiyacı, şirketlerin müşterilerine hatasız ve kesintisiz bir hizmet sunmasını zorlaştırıyor. Saha Bilgi Teknolojileri şirketlerin geliştirdikleri yazılımları müşteriyle buluşturmadan önce en etkin ve verimli şekilde teste tabi tutmasını sağlayan yazılım test-otomasyon ürünleri geliştiriyor. Hem fonksiyonel test hem de performans testlerini kapsayan teknolojileri sayesinde SahaBT ürünlerini kullanan şirketler, test süreçlerine harcadıkları zamanı ve işgücünü, hem de test süreçlerindeki hata payını yüksek oranda düşürüyor. Bugüne kadar aralarında Digiturk, Turkcell, Denizbank, Kuveyt Türk gibi firmalar da bulunan müşteri portföyünü geliştirmekte kararlı olan Saha Bilgi Teknolojileri, 55 kişilik bir ekiple faaliyet gösteriyor.

Evidea Hakkında:

Türkiye’de tüketiciler ev eşyası sektöründe uygun fiyatlarda geniş bir ürün gamına ulaşamıyordu. 2008 senesinde pazardaki boşluğu farkeden mühendisler Timur Tandoğar ve Tuğberk Keselioğlu Evidea’yı kurarak tüm Türkiye’ye ev eşyası dikeyinde satış yapmaya başladılar. Evidea’nın ivmeli büyümesiyle bu sene çalıştıkları üretici sayısını 1200’e çıkardılar ve 250K SKU’ylu bir ürün gamına ulaştılar. Evidea dört sene önce üretime soktuğu özel markası “Houseline” ile gelirlerini arttırdı ve perakendeye Maltepe’de açtıkları ilk mağazaları ile hızlı bir başlangıç yaptı. Evidea günümüzde %66’lık yıllık büyüme oranı ile 2 milyon tüketiciye ulaşıyor. 305 kişilik bir ekip ile bu operasyonu yöneten Evidea’nın internet satışlarında İstanbul başı çekerken  Ankara ve İzmir onu takip ediyor. Nihai hedefi Türkiye’de ev denince akla gelen ilk marka olmak olan Evidea, uygun fiyatları ve geniş ürün gamıyla Avrupa bölgesinde de faaliyet göstermeyi ve büyümeyi planlıyor.