Geri dön

Gülben Tuncaakar

Stratejik Pazarlama
Danışmanı

Hakkında

TÜRKÇE:

Stratejik Pazarlama ve Planlama alanında çalışan Gülben, 1992’de İstanbul Üniversitesi İngilizce İşletme Lisans eğitimi tamamladı.
1992-1998 yıllarında Piar-Gallup’ta Kalitatif-Kantitatif Pazarlama Araştırmaları alanlarında, 1998-2002 döneminde de Unilever’de Pazar Araştırma ve Pazarlama alanlarında çalıştı.
2003 yılında Starbucks Coffee’nin Türkiye’deki lansmanını gerçekleştiren Shaya ekibinde Pazarlama ve Kategori Müdürü olarak yer alıp, 2013 yılına kadar aynı şirkette Türkiye’de temsil edilen Yiyecek Grubu markalarının Pazarlama, Kategori, İletişim, Sadakat Platformu, Müşteri Segmentasyonu çalışmalarının sorumluluğunu üstlenen Pazarlama Direktörü olarak görevine devam etti.
2013 yılında Yeme İçme sektöründeki önemli markaların ortağı & yatırımcısı olan Doğuş Grubu / d.ream’de Pazarlama Direktörü, 2015-2017 yılları arasında da Laureate International Universities bünyesinde Avrupa Bölgesi Innovasyondan sorumlu Direktör olarak görev aldı.

ENGLISH:

Gulben has been working in Strategic Marketing and Planning field since her graduation from Istanbul University Business Administration (BSc) in 1992.
She has worked at Piar-Gallup on Qualitative and Quantitative Marketing Research between the years 1992-1998, and from 1998 till 2003 at Unilever, in Research and Marketing Departments.
Joining Shaya team in 2003 as the Marketing and Category Manager for Starbucks Coffee Turkey, she continued working in Shaya till 2013 and owned the responsibility of Marketing, Category, Communication, Loyalty, Segmentation areas of Food Division brands of the Company as the Marketing and Category Director.
Later on, between 2013-2015, she was appointed as the Marketing Director in Dogus Group / d.ream (Dogus Restaurant Entertainment and Management) and between 2015-2017, as the Innovation Director responsible for Europe Region in Laureate International Universities.