Geri dön

iyiGirişim Zirvesi İzmirlilerle Buluştu!

25 Jan 2019 BASINDA YAYGINLAŞMA

İzmir iyiGirişim Zirvesi 24 Ocak 2019’da Akbank ana partnerliğinde, EGİAD, Pegasus Havayolları, Biletino ve Kök Projekt desteğiyle, EGİAD Sosyal ve Kültürel Etkinlikler Merkezi‘nde gerçekleştirildi. Öğlen 13:00’te başlayan zirve, keynote konuşmalar ve networking seanslarıyla akşama kadar sürdü. Zirvenin Ankara ayağı, 20 Aralık 2018 tarihinde Wyndham Ankara’da gerçekleştirilmişti.

İzmir iyiGirişim Zirvesi, Endeavor Genel Sekreteri Aslı Kurul Türkmen, Zirve ana partneri Akbank‘tan Perakende Bankacılık KOBİ Ürün Müdürü Turgut Çatalkaya ve Zirve destekçisi EGİAD’dan EGİAD Melekleri Ağı Üyesi Aydın Buğra İlter‘in açılış konuşmalarıyla başladı. Açılış konuşmalarının ardından ReDis Innovation‘ın kurucusu Selin Arslanhanİnovasyon Arayüzlerinin Ekosistemlere Etkisi‘ keynote konuşmasını 2009 ile 2019’u karşılaştırdığı #tenyearschallenge odağında yaptı.

Türkiye’de Tarım ve Gıda Girişimciliği‘ başlıklı panelin moderasyonunu Building Markets Türkiye Temsilcisi Başak Saral yaptı. Panel, Cezy Kurucusu Selen Canoğulları, Kök Projekt kurucu ortağı Shirley Kaston ve Fazla Gıda Müşteri ve Süreç Geliştirme Müdürü Ulaş Kayır‘ı ağırladı. Cezy Kurucusu Selen Canoğulları: “Girişimciliğe başlarken geçmiş tecrübeler çok önemli, kurumsalın bize kattıkları çok önemli. Biraz işin mutfağı ve arka tarafını öğrenmek gerekiyor.” dedi.

Paneli takiben peş peşe gerçekleşen keynote konuşmalarında; Linovi kurucusu Okan Alper “Tarıma Mühendis Bakışı” başlığı altında: “Ben tarımın şu anki halini Ford’dan önceki araba endüstrisine benzetiyorum. Herkes araba yapıyordu, ama Ford gelip bunu endüstri haline getirdi, fabrikasyonu sağladı. Tarım sektörüne de bu lazım.” dedi. Biletino Kurucusu Cem BirolNasıl Yeniden Ayağa Kalktık‘ başlıklı konuşmasında: “Şirket yönetiminde her şey çok basit ama basit olmak çok zor. Asıl olay kompleks yapıyı en basit şekle sokabilmekte.” diye belirtti. Growth Circuit San Francisco Kurucu Genel Müdürü Ozan SönmezGirişimcilerin Rotası Ne Olmalı?‘ başlıklı konuşmasında: “Girişimler küçük pazarlarda vakit kaybetmeyi bırakmalı. Buradaki gücü kullanıp yurt dışına çıkmayı kafaya koymak zorundasınız.” dedi. ‘Duygusal Zeka ile Marka Yaratmak‘ başlığıyla günün son konuşmacısı Marka Stratejisti, Pazarlama ve İletişim Danışmanı Meltem Çakır: “Markanız basitliğiyle ön plana çıkıyorsa hayatınızı kolaylaştırır’ sloganı yerine ‘Basitlik sizi özgür kılar’ sloganını kullanın. İlki tüketiciyle fonksiyonel, ikincisi duygusal bağ kurar.” diye belirtti.

Zirveye ait görüntüleri görmek için buraya, Zirve videosunu izlemek için buraya tıklayınız.