Geri dön

Ödüle Doymayan Armut, Global Marka Olma Yolunda İlerliyor!

8 Dec 2017 BASINDA ENDEAVOR GİRİŞİMCİSİ

Türkiye’de online hizmet sektörünün lideri Armut, stratejik adımlarla büyümesini sürdürdüğü 2017’de aldığı ödüllerle de dikkatleri üzerine çekti. Deloitte Teknoloji Fast 50 Türkiye Programı’nda Türkiye’nin en hızlı büyüyen ikinci teknoloji markası olan Armut, etkili yaratıcılığı değerlendiren Felis Ödülleri’nde de “Dönüştüren Pazarlama Etkisi” bölümünde ödül kazandı. Bu yıl HomeRun markasıyla ABD, İngiltere, Suudi Arabistan, Mısır ve Romanya’da faaliyet göstermeye başlayan Armut, uluslar arası pazarlama açılımı sürdürecek. Nakliye alanındaki bilgi ve deneyimiyle kurduğu yeni girişimi Rahat Taşın’ı duyuran Armut, bu kapsamda Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek anlık fiyat hesaplama algoritması, online ödeme kolaylığı gibi özelliklerle kullanıcılarına farklılaşan ve sorunsuz bir deneyim sunuyor.
Aldığı 11,2 milyon liralık yatırımla Türkiye’de 2016 yılının en yüksek internet yatırımına imza atan; Armut, aldığı ödüllerle ve yaptığı yeni atılımlarla başarılı çalışmalarını sürdürüyor. HomeRun markasıyla; ABD, İngiltere, Suudi Arabistan, Mısır ve Romanya’da faaliyet göstermeye başlayan Armut yeni ülkelerdeki lansmanlarıyla büyümeye devam edecek. Yurtdışı faaliyetlerini Türkiye’deki ofisinden yöneten Armut, bu ülkelerden yetenekleri de bünyesine katarak 6 farklı milletten oluşan bir ekiple faaliyet gösteriyor.
Evden eve nakliyedeki 6 yıllık tecrübesiyle kurduğu Rahat Taşın’la (www.rahattasin.com) nakliye sektöründeki iddiasını artıran Armut, Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek anlık fiyat hesaplama algoritması, online ödeme kolaylığı gibi özelliklerle kullanıcılarına farklılaşan ve sorunsuz bir deneyim sunuyor.
Armut, bu yıl kazandığı iki yeni prestijli ödülle başarısını taçlandırdı. Son 4 yılda en hızlı büyüyen 50 teknoloji şirketini belirleyen Deloitte Teknoloji Fast 50 Türkiye Programı’nda %2800’lük büyüme oranıyla ikinci oldu. Lovemark olma yolunda ilerleyen Armut pazarlama iletişimindeki başarısıyla, etkili yaratıcılığı değerlendiren ve bu yıl 3385 başvuru alan Felis Ödülleri’nde “Dönüştüren Pazarlama Etkisi” bölümünde de 2 ödül kazandı. İletişim yatırımlarını sürdürmeyi amaçlayan Armut, hem Türkiye’de hem de açıldığı coğrafyalarda “Lovemark” olmak için stratejik adımlar atmaya devam edecek.

 

Detaylı Bilgi için tıklayınız: www.armut.com