Geri dön

PETER ECONOMİDES ENDEAVOR ON BOARD ETKİNLİĞİNE KATILDI

29 Sep 2016 BASINDA ETKİNLİK

Endeavor Derneği’nin Yönetim Kurulu Üyeleri’nin, Mentor Ağı’nın ve Girişimcileri’nin

katılımıyla düzenlediği geleneksel Endeavor On Board etkinliği markalaşma ve itibar yönetiminin önemi temasında 27 Eylül 2016, Salı günü Kolektif House’ta gerçekleşti.

 

Her yıl düzenlenen ve Endeavor ağını bir araya getiren Endeavor On Board etkinliği 100’e yakın katılımcı ile 27 Eylül 2016, Salı günü Kolektif House’ta gerçekleştirildi. Endeavor Yönetim Kurulu Üyeleri’nden Alp Saul, Cansen Başaran Symes, Emre Kurttepeli, Hayri Çulhacı, Işık Keçeci Aşur, Murat Özyeğin, Nevzat Aydın ve Selçuk Yorgancıoğlu’nun katılım gösterdiği etkinlikte Marka Strateji Duayeni Felix BNI şirketinin kurucusu Peter Economides konuk konuşmacı olarak katıldı.  Economides katılımcılara marka ve itibar yönetimi arasındaki ilişkiyi ethos (Etik değerler), pathos (Duygusal değerler) ve logos (Mantıksal değerler) olarak tanımladı. Markalaşmanın özünü logo benzeri görsel araçlar dışında aslında insan ilişkilerine yapılan yatırım olarak tanımladı. İş sürecinde tüm paydaş ilişkilerinde yapılmayanların yapılanlar kadar önemli olduğunu vurguladı.

Felix BNI CEO’su Peter Economides markalaşma ve pazarlama hakkında ″Dünya biz karışsak da karışmasak da iyi veya kötü daima kendi kendine evriliyor. Dünyayı daha bilinçli şekillendirmeye gayret göstermeliyiz. Sürekli bir startup gibi düşünmeliyiz. Çılgın cesaretiyle adım atan girişimcilere sahip çıkmalıyız.″ dedi.

Endeavor Yönetim Kurulu Başkanı ve Mynet Kurucusu Emre Kurttepeli ise yeni devraldığı başkanlık görevi ile ilgili ″Biliyoruz ki gençliğine sahip çıkamayan bir ülkenin geleceğine sahip çıkmasına imkan yok. Bu sebepten ki, Endeavor’ın son on yıldır devam eden etkin girişimci destekleme çalışmalarının çıtasını yükseltmeye devam edeceğimizden eminim. Güzel ülkemiz bu etkin girişimci gücüyle   büyüme devam edecektir. ″dedi.

Endeavor Yönetim Kurulu Üyesi ve TUSAİD Başkanı Cansen Başaran Symes açılış konuşmasında; ″Son zamanlarda inişli çıkışlı maceralar yaşadık ama ümidimizi korumak ve geleceğe inanmak son derece önemli. Bizden sonraki nesile güvenmeliyiz ve hikayelerinin bir parçası olmalıyız. ″dedi.

 

Peter Economides Hakkında:

 

Güney Afrika doğumlu marka stratejisti Peter Economides dört farklı kıtada markaları ve tüketicileri etkileyen birçok projede çalıştı. Atina’daki Felix BNI’nın kurucusu ve sahibi olan Economides, McCann Erickson Worldwide’ın Başkan Yardımcılığı ve Müşteri Hizmetleri Global Direktörlüğü ile TBWA-Worldwide’ın Global Müşteriler Yönetimi görevlerini de yürüttü. Pepsi-Cola, Avis, L’Oréal, Gillette, Unilever, Levi’s, Nestlé, Campari, Coca-Cola, Diageo, Nike, General Motors, Greek Tourism, Goodyear, Citibank, Bacardi, Apple, Absolut, Nissan, Henkel, Sony, Saudi Arabian Airlines, Nivea, Audi, illy, Chivas Regal, Olimpiyat Oyunları gibi pek çok ünlü marka ve şirketle çalışan Peter Economides, Yunanistan, Meksika ve ABD’de CEO ve Başkan sıfatıyla pek çok reklam ajansını kurdu ve geliştirdi. Economides ayrıca McCann Erickson Worldwide’da 1,8 milyar dolarlık küresel Coca-Cola reklam bütçesini yönetti ve TBWA-Worlwide’da Steve Job’sun Apple’a geri dönüşünün ardından “Think Different” kampan

yasını şekillendirdi.