Geri dön

‘ScaleUp Hızlandırma Programı’nın 4. Buluşması Gerçekleşti!

2 May 2019 SCALEUP PROGRAMI

Endeavor Türkiye’nin, İSTKA destekli , İstanbul Valiliği ve Bahçeşehir ortaklığında ve P&G iş birliğiyle yürüttüğü, ‘ScaleUp Hızlandırma Programı’nın 4. buluşması ‘CMO & CSO Day’ pazarlama ve satış içerikleriyle 30 Nisan Salı günü gerçekleşti.

Büyüme aşamasına ulaşmış girişimlere yönelik, 6 aylık bir Hızlandırma Programı olarak tasarlanan, kapsamı ve hedef kitlesi itibariyle Türkiye’nin girişimcilik ekosistemine yeni ve farklı bir değer katan ScaleUp Programı, şirketlerin globalleşme ve büyüme hedeflerine ulaşmalarına katkıda bulunmayı amaçlıyor.

Etkinlik, 41?29!’un kurucusu Alemşah Öztürk ile Endeavor İş Geliştirme Direktörü Utku Tuncay’ın söyleşisiyle başladı. Öztürk scaleup aşamasındaki şirketlerin şirket kültürüne sahip olmasının önemini şu sözlerle vurguladı: “Kültür çok konuşuluyor. Peki kültür ne demek? Sizin şirketinizde çalışan biri dışarıda şirketi nasıl anlatıyorsa aslında sizin kültürünüz odur.”

Etkinliğinin devamında ise Foriba’ın Pazarlama Direktörü Serkan Haşlak ScaleUp girişimcilerine “ScaleUp Satış Stratejileri”ni anlattı. Devamında, Foriba’nın Stratejik Müşteri Yöneticisi Emrah Akdeniz “B2B Satış Süreci ve Süreci Sonlandırma” üzerine sunumunu yaptı.

Etkinliğin öğlenden sonraki oturumunda ise, Program’ın iş ortağı P&G’nin E-ticaret ve Performans Pazarlama Yöneticisi Umut Kurttaş kurumsal firmaların girişimcilere verdiği önemi “Bizim gibi firmaların sizin gibi scaleup’lara ihtiyacı var.” sözleriyle ifade etti. Devamında P&G’nin Marka Müdürü Kıdemli Asistan’ı Pınar Erdoğan’ın “Banabak Uygulaması Öğrenimleri” hakkındakı sunumları gerçekleştirdiler.

Son olarak, Kramp Agency kurucusu Ahmet Akın “10 Kavram 10 Anlam”  adlı trendler hakkındakı keynote sunumunu yaptı. Akın: “Dünya’da inanılmaz bir değişim var, dünya farklı bir yere gidiyor. Trendler bir kaç kişiden başlıyor ve sonrasında büyük kitlelere yayılıyor. Bu trendleri göz ardı etmemek gerek.”