Geri dön

Sojern,​ ​Endeavor Girişimci Şirketi Adphorus’u​ ​Satın​ ​Aldı!

16 Nov 2017 BASINDA

Seyahat sektöründeki firmaların seyahat edenlere ulaşmalarını sağlayan global talep motoru Sojern bugün Facebook & Instagram Pazarlama Partneri (FMP) olan ve seyahat sektöründeki firmalar için özelleşmiş çözümler sunan Adphorus’u satın aldığını açıkladı.Sojern’in CEO’su Mark Rabe’e göre global seyahat sektöründe, Facebook pazarlama çözümlerine olan ilgi gün geçtikçe artıyor. Bunun nedeni de pazarlamacıların daha hızlı ve etkili yollardan müşteriye ulaşmak istemesi. Rabe, “Müşterilerimiz Facebook’ta her gün 2 Milyar kullanıcının günde ortalama bir saat geçirdiğini biliyor. Ancak şimdiye kadar hep sorulan soru, bu potansiyelin rezervasyonları nasıl artırmak için kullanılacağı olmuştu. Pazar araştırmalarımızın sonucunda, bu soruya doğru çözümü bulan tek bir şirket olduğunu gördük: Adphorus.

Adphorus yıllar içinde bilimsel deney yöntemlerini ve seyahat sektöründe bildikleri örnek uygulamaları birleştirerek, seyahat sektörundeki en büyük firmalarin Facebook’un pazarlama ürünlerini en iyi şeklide kullanmalarını ve bu yolla karlarını artırmalarını sağladı”,şeklinde konuştu.
Adphorus için bu birleşme, Sojern’in dünya genelindeki 400 çalışanı ve 11 ofisi ile sağladığı küresel erişimden yararlanarak ‘Travel Marketing Science’ alanına olan özgün yaklaşımının seyahat sektöründe benimsenmesini hızlandırma fırsatı sunuyor. Adphorus CEO’su Volkan Çağsal satın alınmayla ilgili şu yorumu paylaşıyor, “Sojern ile bir yıla yakın süredir iş birliği içerisindeyiz. Bu işbirliği sayesinde, müşteri kazanımında Facebook’un çok önemli bir fırsat olduğunu kavramış olan ve bunu büyük ölçekte gerçekleştirmek için kendisine yardımcı olacak yetenekli bir partnere ihtiyaç duyan markalara uzmanlık sağlıyoruz. Sojern’in uzun vadeli
vizyonu Adphorus’un vizyonu ile birebir olarak uyuşuyor — seyahat alanındaki reklam verenlere en iyi performansı ve sonuçları sağlamak için en bilimsel yaklaşımı geliştirmek. Sojern ile güçlerimizi birleştirmek, hedefimize çok daha hızlı bir şekilde ulaşabileceğimiz anlamına geliyor.”
2014’ten beri sertifikalı bir Facebook partneri olan Adphorus, 50 çalışanı ile İstanbul ve Berlin’den Expedia, Trivago ve Kayak gibi en büyük seyahat markalarına hizmet vermektedir. Sojern, şimdiye kadar 4000’in üzerinde müşterisine, 50’den fazla ülkede, toplamda 10 Milyar USD’lık rezervasyon sağlamıştır. Şirket, küresel seyahat pazarlaması alanında ve komisyon üzerinden dağıtım yapan müşterilerine ürün ve sevisler sunmaktadır. Anlaşmanın detayları paylaşılmamıştır.

Sojern​ ​Hakkında
Seyahat sektörünün doğrudan talep motoru olan Sojern, otel, hava yolu, gemi, ulaşım ve turizm endüstrilerindeki binlerce markaya hizmet vermektedir. 10 yılı aşkın bir süredir seyahat edenlerin satın alma süreçlerinde özelleşen Sojern, arama ve rezervasyon verilerini eş zamanlı olarak birleştirerek ve analiz ederek, marka bilinirliği ve performans çözümleri sunmaktadır. 5 yıl üst üste Deloitte Technology’nin En Hızlı Büyüyen 500 Şirketler’inin arasına girmeyi başaran Sojern’in merkezi San Francisco’da bulunmaktadır. Ana merkezin yanı sıra, Dubai, Dublin, Hong Kong, London, Mexico City, New York, Omaha, Paris, Singapore ve Sydney’de de ofisleri
bulunmaktadır. Daha fazla bilgi için, www.sojern.com.