Geri dön

Yeni yatırım alan Buldum Buldum, yurtdışına açılıyor.

1 Apr 2017 BASINDA

Türkiye’de e-ticaret pazarının en çok yatırım alan girişimlerinden BuldumBuldum.com yeni bir yatırım turuna imza attı. Yeni yatırım turu Endeavor Girişimcisi Güçlü Gökozan’ın kurduğu BuldumBuldum‘un tamamen yurtdışı açılımını hızlandıracak.

İlk hedef Orta Doğu, Avrupa ve Amerika

Webrazzi’nin haberine göre Güçlü Gökozan’ın hedefi bu yatırım kişiye özel ürün üreten makine sayısını arttırmak, üretim tesisini büyütmek için kullanmak. İlk etapta Orta Doğu, Avrupa ve Amerika’da satışa başlayacak olan BuldumBuldum.com, 1 sene içinde 100 ülkeye ve 3 milyardan fazla nüfusa sahip coğrafyalara açılmak. Şu anda yaklaşık 120 kişilik ekiple çalışan girişim, 1 sene içinde çalışan sayısını 200 kişiye, 3000 metrekarelik operasyon ve üretim merkezini de 6 bin metrekareye çıkarmaya çalışacak.

BuldumBuldum farklı dillerin konuşulduğu pazarlara açılacak olsa da hiçbirinde yeni bir isim ve alan adı kullanmayacak. Yani mevcut BuldumBuldum.com adresini kullanacak ve yeni dil seçenekleri ekleyerek markasını farklı ülkelerde büyütmeye çalışacak. Öğrendiğimiz kadarıyla Buldumbuldum, İngilizce dil seçeneğini Mayıs ayında yayına alarak Orta Doğu, Avrupa ve Amerika’da satışa başlamayı planlıor. Bir sene içinde ise Arapça, Almanca, Fransızca ve İspanyolca dil seçenekleri siteye eklenecek. Her ülkeye özel kampanyalar ve ürün seçenekleriyle de yerel büyüme stratejileri uygulanacak.

Yabancı e-ticaret devleriyle de ürün satışı yapacak

Güçlü Gökozan, BuldumBuldum.com dışında Amazon Custom, Souq gibi markalarla da anlaşmalar yaparak satış gerçekleştireceklerini söylüyor ve yurtdışı operasyonu için UPS, DHL, Aramex, FedEx, PTS, GeoPost gibi 6 farklı kargo firmasıyla çalışacaklarını ekliyor. Tüm üretim ve kargolamanın ise Türkiye’deki operasyon ve üretim merkezinden yönetileceğini söylüyor.