Boost the Future’ın 2. Atölyesi’nde Globale Çıkış ve Büyüme Stratejileri’ni Konuştuk
4 Jan 2022Boost the Future Hızlandırma Programı’nın ikinci atölyesi “Globale Çıkış ve Büyüme Stratejileri” bugün gerçekleşti! Akbank desteğiyle yürüttüğümüz programın bugünkü konukları Emre Fadıllıoğlu (App Samurai), Bülent Çaka (ScaleX Ventures), Ahmet Bahadır Özdemir (Airalo), Duygu Kutluoğlu Kılıç (FineDine) ve Şahin Çağlayan (Reengen)oldu.

İlk konuğumuz Emre Fadıllıoğlu’na globalleşme öğrenimlerini sorduk:
-Ürüne göre deneyim değişiyor
-Satış döngüsünün kısa olduğu ürünlerde test ile ilerliyoruz ve
-Ürün-pazar uyumu sağlanmamışsa o ülkede satış ekibi kursak da hedefi gerçekleştiremediğimizi gördük.

ScaleX’ten Bülent Çaka, ürün odaklı büyüme’nin 4 önemli adımını listeliyor:
- Ürünün son kullanıcısına ulaşın.
- Fiyata gelmeden önce ürünün değerini anlatın.
- Satıştan önce müşteri başarısı yönetimine odaklanın.
- Sürekli olarak ölçümleme ve iyileştirme yapın.

ScaleUp Programı mezunları Bahadır Özdemir, Duygu Kutluoğlu Kılıç ve Şahin Çağlayan’ın globale çıkışta “game-changer” kararları:
Bahadır: Pazarlama alanı olarak TikTok kullanmak
Duygu: Ürüne yeni dil seçeneği eklemek
Şahin: Global satışçılar ve partnerlerle çalışmak ile yatırım almak
Başta destekçimiz Akbank olmak üzere tüm konuşmacı ve katılımcılara teşekkür ederiz!
Bizi Takip Edin