Geri dön

Endeavor ScaleUp Hızlandırma Programı’nın Üçüncü İçeriğinin Odağı Pazarlamaydı

13 Nov 2019 BASINDA ETKİNLİK SCALEUP PROGRAMI

12 Kasım Salı günü ScaleUp Hızlandırma Programı’nın 2. Döneminin üçüncü buluşması pazarlama içeriyle Yemeksepeti evsahipliğinde gerçekleşti. Stratejik düşünme ve yönetim becerilerini geliştirme odaklı, büyümelerini hızlandırma amacı taşıyan girişimcilerin, benzer süreçlerden geçmekte olan diğer girişimcilerle tecrübelerini ve fikirlerini paylaşma olanağı yaratan programın üçüncü etkinliği, pazarlama alanında uzman dört konuşmacıyı ağırladı.

Program, Endeavor Türkiye Genel Sekreteri Aslı Kurul Türkmen’in Paraşüt Pazarlama Direktörü Bora Şahan ile söyleşisiyle başladı. Doğru zamanda doğru pazarlama yöntemi kullanmanın önemine vurgu yapan Şahan, Paraşüt’te hangi aşamada hangi pazarlama metotlarına yöneldiklerinden bahsetti, girişimcilerin sorularına yanıt verdi.

İlk oturum, NBT Digital Büyüme Odaklı Pazarlama Danışmanı Ezgi Ada’nın sunumu ile devam etti. Son zamanların trend konusu “persona”nın doğru belirlenmesinin öneminden ve yöntemlerinden bahsedildi.

Eğitimin öğleden sonra gerçekleşen ikinci kısmının ilk oturumunda ise Meltem Çakır “Girişimlerde Markalaşma ve Marka İletişimi” konusunda girişimcilerle deneyimlerini paylaştı. Marka ile şirket arasında duygusal bir bağ kurmanın kullanıcılar için olan önemine vurgu yapan Çakır, hangi sektörde olursa olsun markanın şirketin misyonunu ifade ettiği ve bir hikaye anlattığı ölçüde benimsenebilir olacağına dikkat çekti.

Eğitimin son oturumunda, Yemeksepeti Pazarlama Direktörü Barış Sönmez şirketin hedeflerine, çalışma alanlarına ve içinde bulunduğu koşullara göre değişen ve değişmesi gereken pazarlama tekniklerinden bahsetti. Türkiye’nin en başarılı girişimlerinden olan Yemeksepeti’nin büyüme sürecinde hem başarılı oldukları hem başarısız oldukları pazarlama çalışmalarından ve bunun altında yatan nedenlerden bahsederek girişimcileri karşılaşabilecekleri zorluklara hazırladığı sunumunun ardından girişimcilerle yapılan soru cevap bölümü ile Pazarlama içeriği sona erdi.