Geri dön

PharmUp’ta Yatırım ve Pazarlama Konuşuldu

19 Apr 2022

19 Nisan Salı günü, Sanofi ortaklığında düzenlediğimiz PharmUp Programı’nın 2. atölyesi gerçekleştirildi. Yatırım ve Pazarlama odağında geçen atölyede Kaan Eren ve Burcu Kıstak ile Sena Kıstak’ı dinledik.

Atölye, 500 Startups’tan Kaan Eren’in İş Modelleri ve Metrikler başladı. Markamı Yönetiyorum ekibinden Burcu Kıstak ve Sena Kıstak’ın sunumlarıyla devam eden atölyede girişimler için markalaşma ve pazarlama stratejisi oluştururken atılması gereken adımlar üzerine yoğunlaşıldı.

Markalaşma ve pazarlama stratejisi oluştururken önce kim olduğumuzu doğru tanımlamalıyız:
-Ne yapıyoruz?
-Neden yapıyoruz?
-Ne fayda sağlıyoruz?
-USP’miz ne? (Unique selling prop.)
-Bizi en iyi tanımlayan cümle?